dinsdag 30 oktober 2018

Make it Happen!


Gezellig dat je er bent.
Ik heb weer een art journal pagina die ik jullie graag wil laten zien.
Heerlijk aan het kliederen geweest met gell press en acrylverf.
Zo leuk en elke keer weer een verrassing van je print. 
Studio Light - ART BY MARLENE 2.0 - Cling STAMPBM22 deze heb ik ingekleurd met 'l aquarelle van Sennelier netjes uitgeknipt en op de pagina geplakt.
Uit het super leuke boekje Studio Light - ART BY MARLENE 2.0 - Sticker Set de tekst gehaald. 
Met een witte en zwarte sharpie nog wat gedoodle en klaar was mijn pagina weer.


Bedankt voor je bezoekje hier.

Lieve groetjes, Jolanda

3 opmerkingen:

  1. Die is weer erg leuk en heerlijk kleurrijk !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi there! This artgicle could nnot be written any better!
    Looking at this article remind me of my previous roommate!
    He always kept talking about this. I am going to forward this information to him.

    Fairly certain he'll have a great read. I appreciate yoou for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen