woensdag 3 oktober 2018

Art Journal!


Ik heb een art journal pagina in mijn nieuwe kleine Art by Marlene art journal
Heel fijn papier en het voordeel dat het een ringband is zodat je de blz eruit kunt halen!
Ik ben aan de slag gegaan met alcohol inkt.
Had deze inkten al langer in huis maar nog niet echt mee kunnen spelen.
Maar jaa ook deze techniek is weer super leuk om te doen.
Hihi heel besmettelijk allemaal!!
Ook de lift inkt gebruik in combinatie met Dutch Doobadoo mask art. 
Dutch Doobadoo - Mask Art - Multistencil - 470.715.129
Achtergrond bestempeld met div stempels van Studio Light en Gummiapan.
De cijfers is een nieuwe set van Art by Marlene van Studio Light.
Ook heb ik het nieuwe washi tape van Art by Marlene verwerkt op deze pagina. 
De 2 te gekke figuren komen van de nieuwe stempel sets van Katzelkraft.
 Deze heb ik ingekleurd met 'l aquarelle van Sennelier.


Bedankt voor je bezoekje hier.
Wens je een hele fijne dag!

Lieve groetjes, 
Jolanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten