maandag 5 november 2018

Create magic


Gezellig dat je er weer bent.
Even een paar dagen geen tijd gehad om te freubelen maar te genieten van het super leuke feestje in Utrecht de Kreadoe.
Het feestje is weer voorbij dus weer tijd om heerlijk te kliederen met mijn inktjes en verfjes.
Natuurlijk heb ik ook wel weer nieuwe spulletjes gescoord op de beurs. 
Ik zal daar heel snel mee aan de slag gaan. 
Vandaag wil ik jullie weer een pagina laten zien welke in heb gemaakt in mijn kleine art by Marlene journal van Studio Light. 
Achtergrond maakte ik met een GP en een art printing van Carabella studio.
Met een witte sharpie pen nog extra accentjes gemaakt om de printjes.
Plaatjes van deze 2 dames komt uit het Studio Light - art by Marlene - Stansblok en de super leuke tekst stickers Studio Light - art by Marlene 2.0 - Sticker Set.


Bedankt voor je bezoekje hier.
Ik hoop dat je weer wat inspiratie heb opgedaan bij het zien van deze creatie.

Lieve groetjes, Jolanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten