woensdag 10 oktober 2018

No Rain No Flowers

Vandaag wil ik jullie een art journal pagina laten zien welke in heb gemaakt in de nieuwe kleine art journal van Studio Light uit de Art by Marlene collectie.
Zo mooi formaatje en super mooi papier om op te werken. 
Ik ben fan!!
Achtergrond heb ik gemaakt met 'l Aquarelle van Sennelier.
Ja lekker felle kleurtjes gekozen voor deze pagina!
Daarop gestempeld met argival inkt in verschillende tinten. 
Div stempels van Studio Light gebruikt.
Uit de basis lijn en 1e serie van Marlene.
Hier en daar een stukje whasi tape geplakt.... zo leuk om te verwerken op je pagina's.
De roos komt uit de nieuwe serie en heb ik ingekleurd met 'l Aquarelle van Sennelier. 
Deze netjes uitgeknipt en op mijn pagina geplakt. 
Ook de tekst komt uit deze nieuwe collectie.
Hihi veel art by Marlene gebruikt.
Ja ik vindt het echt een geweldige lijn dus kon het helaas niet aan me voorbij laten gaan. 
Met een zwarte en witte marker weer wat extra accentjes aangebracht om de stempels.
Bedankt voor je bezoekje hier.
Ik hoop dat je bij het zien van deze creatie ook weer wat inspiratie heb opgedaan.

Lieve groetjes, Jolanda

1 opmerking:

  1. Een prachtige en kleurrijke pagina voor je art journal Jolanda, wat een schitterend kunstwerkje is het geworden
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen