zaterdag 27 oktober 2018

Color make life more beautiful!

Vandaag wil ik jullie graag deze pagina laten zien.
Heerlijk zitten spelen met verfjes inktjes stempels en mask art.
Wat een heerlijke hobby heb ik toch!
Ondergrond is een gelliprint welke ik heb gemaakt met Carabella studio Art printing en acrylverf.
Omdat ik geen hele print had over heel mijn papier heb ik de lege gedeeltes opgevuld met distress oxide.
Zo fijn dat je alle materialen kan combineren hihihi ik smeer het allemaal over elkaar heen en krijg de leukste resultaten vindt ik.
Met een oudere stempel van Penny Black hier en daar me rode arcival inkt wat tekst gestempeld. 
Je kunt het niet lezen maar ooooh zo leuk.
Met Dutch Doobadoo witte gesso en Dutch Doobadoo mask art 470.715.129 motief van de wybertjes gemaakt.
De dame zit er wel heel relax bij!
Dit is een stempel van Studio Light Art by Marlene 2.0 welke ik heb gestempeld op water art papier en ingekleurd met distress ink.
Hiervoor heb ik dezelfde kleuren voor genomen als de achtergrond. 
Peelend paint, Wild Honey, Aged mahoganie Tattered rose en walnut stain. 
Na het inkleuren netjes uitgeknipt en op mijn pagina geplakt. 
Uit het stickterboekje van Sttudio Light Art by Marlene een leuke tekst erbij gezocht.
De randen van mijn pagina aangezet met zwarte oxide inkt en met een zwarte sharpie nog een doodle randje getekend. 


Nou dit was het weer voor vandaag. 
Ik heb vandaag gezellig een knutsel dag met een lief vriendinnetje.
Resultaten zal ik natuurlijk weer met jullie delen.
Wens jullie voor nu een heel fijn weekend toe.

Lieve groetjes,
Jolanda

1 opmerking:

  1. Met bewondering heb ik weer naar je kunstwerk gekeken Jolanda....Ja en alles kan ...maar maar mij mislukt dat nogal eens....
    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen