donderdag 4 oktober 2018

Better an oops.....


Welkom hier gezellig dat je er bent.
Voor vandaag heb ik weer een pagina welke ik maakte in mijn Art by Marlene kleine art journal 
Heerlijk zitten kliederen met spray inkt. 
Eenvoud is ook vaak zo mooi!!
Moetief van het wiebertje met behulp van Dutch Doobadoo mask Multistencil - 470.715.129 en Dutch Doobadoo structuurpasta.
Stukjes washi tape ook uit de nieuwe collectie van Art by Marlene uitgebracht door Studio Light!
De te gekke piloot is een stempel van Katzelkraft en heb ik met 'l aquarelle van Sennelier ingekleurd. 
Tekst uit het sticker boekje van Studio Light


Bedankt voor je bezoekje hier aan mijn blog.
Hoop dat je wat inspiratie heb opgedaan bij het zien van deze pagina uit mijn art journal.
Wens jullie nog een hele fijne dag!

Lieve groetjes, Jolanda

1 opmerking: