maandag 8 oktober 2018

Eerste eigen tekening!!

Afgelopen zaterdag was het eindelijk zover.
Ik ging samen met mijn dinnetje Anja op pad voor een workshop van Marielle Stolp.
Ja ik vindt het zo mooi om zelf te tekenen in bv je art journal maar bak er echt nooit iets van dus een workshop was niet verkeerd.
Nou jeetje het was in het begin peentjes zweten en bang dat het niet lukte.
Maar na geweldige tips en uitleg van Marielle zijn we stap voor stap aan de slag gegaan.
Hier mijn resultaat van een geweldige workshop.
Niet perfect maar ooooh wat was ik blij met dit resultaat.
Nu lekker verder oefenen want tje je ziet het wel als je iets echt wil lukt het wel!!
We hebben met Oxide inkt, ecoline bruch markers gewerkt
Wilde dit toch ook even hier delen.

Lieve groetjes, Jolanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten