woensdag 24 oktober 2018

A B G 1 5 f


Graag wil ik ook hier deze pagina laten zien welke ik heb gemaakt in mijn Art by Marlene 2.0 Art Journal.
Zo leuk formaat en super mooi en goede kwaliteit papier om met allerlei verschillende materialen in te werken. 
Onderaan de pagina heb ik Studio Light - Art by Marlene 2.0 - STAMPBM25 gestempeld en deze ingekleurd met watercolor paint. 
Wat hebben die geweldige felle kleurtjes!
Op een los papiertje de kaketoe gestempeld ook deze komt uit dezelfde collectie. 
Cling STAMPBM21 en ook deze met de watercolor paint ingekleurd.
Netjes uitgeknipt en op mijn pagina geplakt.
Met de grafhite potlood wat extra schaduw gemaakt.
Wat spetters gemaakt met het  watercolor paint setje en om mijn pagina compleet te maken met een zwarte marker nog een doodle randje gemaakt.


Bedankt voor je bezoekje hier.
Wens jullie nog een hele fijne dag!

Lieve groetjes, Jolanda

2 opmerkingen: