maandag 22 oktober 2018

Make the impossible possible!

Vandaag een art journal pagina gemaakt voor in mijn kleine art by marlene ringband.
 Hij wordt al aardig gevuld!!
Voor de ondergrond te maken ben ik aan de slag gegaan met de watercolor paint set Art by Marlene van Studio Light.
Wat weer een leuk spul en zoveel pigment.... ik ben verliefd!
Hier en daar weer wat gestempeld met div verschillende stempels.
Ik gebruik daar zwarte maar ook gekleurde archival inkt voor. 
Het vosje komt uit de Studio Light - Art by Marlene 2.0 collectie en deze heb ik ingekleurd met de watercolor paint set.
Een leuke tekst maakt mijn pagina compleet... deze komt uit het super handige sticker boekje STICKERBM01


Bedankt voor je bezoekje hier.
Fijne dag vandaag!

Lieve groetjes, Jolanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten