woensdag 25 mei 2016

Xxx


Hallo gezellig dat je er bent.
Vandaag weer een kaartje voor jullie.
Wat zijn ze toch leuk al die verschillende kaartvorm mallen van Dutch Doobadoo.
Vandaag heb ik een kaartje gemaakt met Dutch Doobadoo - Card Ar Window - 470.713.307


Ben begonnen met basis vorm buitenste maat van de mal over te nemen op wit cardstock.
Vervolgens de kleinste maat over genomen op mijn design papier.
Voor deze kaart het mooi Reprint papier.


Op de voorkant met de Doodle stempel van Noor! design gestempeld.

 

Het hekje van de One of a Kind spring set uit kraft papier gestanst.
Welke ik na het embossen met mijn distress inkt walnut stain een beetje beïnkt


De vorm die van de voorkant uit vallen heb ik weer onder mijn afdrukje geplakt.
 Zo heb je dezelfde vorm!!
Daarop nog een stukje ribbel karton gescheurd. 

De mooie ovale noor! stans Poinsettia 6002/0459


Magnolia ingekleurd met 'l Aquarelle van Sennelier.
Hiervoor heb ik de volgende kleuren gebruikt:
Huid: Distress inkt tattered rose
Haren/ knoopjes: 205
Paars: mengsel van 659 en 755
Groen: mengsel van 805 en 623

Bedankt voor jullie bezoekje hier aan mijn blog.
Ik hoop dat jullie weer leuke ideetjes hebben opgedaan.
Voor nu wens ik jullie nog een hele fijne dag.

Lieve groetjes, Jolanda

3 opmerkingen: