zondag 29 mei 2016

Friendship

Welkom hier vandaag een tag voor jullie.


Voor de vorm heb ik weer een Dutch Doobadoo mal gebruikt.... die zijn me toch wel heel handig!!
De grootste vorm overgenomen op wit cardstock. 
Daarna een maatje kleiner en daar heb ik een velletje design papier uit het Noor! design Bulding Spring papier blokje voor genomen. 


Dit blokje is helemaal mijn ding heerlijk zachte kleurtjes... I love it!!


Rechts boven heb ik een tak met vogels geplakt.
Dit komt van een Dutch Doobadoo paper art vel. 
Wist je dat er daar inmiddels al heel wat verschillende in zijn.
Dit zijn velletjes met geleased papier en allerlei vormen.. zo handig!


Tekst gestempeld op kraft papier welke ik eerst met de Noor! Design  - Blauwe mal - Vierkant 6002/0537


Crafty Coctail - Flower een nieuwe artikel van Noor! design.
Ideaal stempelen en stans in 1. 
Op deze manier maak je de perfecte bloemen helemaal zelf. 
Ik heb een combi gedaan van craft, wit cardstock en design papier.
Het mooiste resultaat krijg je als je watervaste inkt gebruikt. Die geven een mooie diepe duidelijke afdruk. 
Ik heb verschillende opgebouwd... de ene met 3 bloemen, met 2 bloemen en per bloem. 
Hartjes van de bloemen gemaakt met de Dutch Doobadoo parelpen. 


Natuurlijk hebben we alle artikelen in ons assortiment.
Neem regelmatig ook eens een kijkje onder de nieuwe artikelen. of wordt verwacht.
Want we blijven allemaal leuke nieuwe artikelen binnen krijgen.
Zoek je iets maar is het niet te vinden.. schroom je niet en vraag er gerust om.
Wij zullen dan zeker gaan kijken of we het artikel kunnen opnemen in ons assortiment.



Dit was weer mijn kaartje voor vandaag.
Bedankt voor jullie bezoekje en graag tot een volgende creatie.
Fijne zondag allemaal!!




2 opmerkingen:

  1. Een prachtige tag Jolanda.
    Het papier is zeker erg mooi en de stempels heb ik toevallig vrijdag ook gekocht. Wat zijn ze leuk!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie tag...toppie!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen