donderdag 5 mei 2016

Hiep hiep Hoera......


Welkom hier..gezellig dat je er bent.
Vandaag een creatie gemaakt met de nieuwe Dutch Doobadoo Envelop Art Scallop 3 - 470.713.020


Super schattig envelopje toch??


Ik heb de buiten maat van de mal overgenomen op mijn craft papier en netjes uitgeknipt.
Daarna de binnen maat van de mal op mijn design papier van Noor! design baby en ook dit weer netjes uitgeknipt en op mijn craft papier geplakt.
Ik heb er jute touwtjes tussen geplakt zo kan je hem mooi sluiten!!


Aan de binnen kant van me envelopje nog een leuke tekst gestempeld.
En we hebben weer een heel leuk vloppie klaar.
Centjes erin en het kan zo na de jarige job.

Dit was weer mijn creatie voor vandaag.
Ik hoop dat jullie ook bij het zien van dit vloppie weer leuke ideetjes hebben opgedaan.

Fijne avond nog!

Lieve groetjes, Jolanda

1 opmerking:

  1. Dit is ook alweer zo'n leuke mal.
    Je hebt er een mooie envelop van gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen