zondag 8 mei 2016

Carpe diem

Hallo allemaal,
Wat een heerlijk weertje hé de afgelopen dagen... GENIETEN!!


Het nieuwe Noor! design magazine van 2016 lig alweer in de winkels.
Ook deze x heeft Janet Blauw weer een leuke sketch bedacht.
Ik vond hem zo tof dat ik er ook mee aan de slag ben gegaan.


Basis van mijn kaart is wit cardstock. 
Verschillende vellen uit paperblok let it Snow 6011/0708
Zo zie je maar weer dat je dit papier ook voor de niet winterse kaartjes heel goed kan gebruiken.


Om het kaartje af te werken heb ik weer een aantal van die leuke Noor! design snijmallen erbij gepakt.
Al was het weer moeilijk kiezen welke ik zou gebruiken hihi.
Maar ik heb gekozen voor de super cute vlinder uit de One of a kind set

 

Vintage Borders - Rand 2 6002/0366 weer uit wit cardstock gestanst.
Door ook je kleur van je basis kaart te gebruiken krijg je wat meer diepte in je kaart.

Mo manning ingekleurd met 'l Aquarelle van Sennelier en deze op de Blauwe mal - Cirkel + hoek 6002/0379 geplakt.

 

Bij het maken van de bloemenzee mocht natuurlijk de Autumn - Klimop 6002/0456 niet ontbreken... ik vind hem zo tof!


Dit was weer mijn kaartje voor vandaag.
Ik hoop dat jullie inspiratie hebben opgedaan en zelf ook aan de slag gaan.
De sketch kun je terug vinden in het Noor! magazine nr.10

Voor nu wens ik jullie nog allen een hele fijne dag toe,
Tot een volgende creatie.

Lieve groetjes, 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten