dinsdag 31 mei 2016

Beach


Gezellig dat jullie hier zijn.
Ondanks dat de zomerse temperaturen van zon, zee en strand nog niet zo is,
 hoop ik met deze creatie op betere weersomstandigheden. 
Want ik denk dat er vele er wel van houden toch??
 Daarom vandaag een echt ZOMERS kaartje.


De buitenste vorm overgenomen op kraft papier voor de stukken daarop heb ik het papierblokje Noor! design Good old day's gebruikt.
Heerlijke frisse zomerse kleurtjes.



Een slinger met tekst gemaakt met de Vintage Flouriches mallen van Noor! design.


Laat de hitte maar komen deze lieverd is ter klaar voor.

Voor de liefhebbers
Ingekleurd met de Zig Clean color real bruch markers ingekleurd.
Hiervoor heb ik de volgende kleuren gebruikt.
Huid: 028 - 069
Haren: 065
Bikini: 260
Handdoek: 063

Dit was het weer voor vandaag.
Bedankt voor jullie bezoekje hier aan mijn blog.
Tot een volgende x.

Fijne dag allemaal!!


1 opmerking:

  1. Wat een leuke beachbal Jolanda.
    Laat inderdaad de zomer maar komen, ben helemaal klaar met dit weer, haha.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen