dinsdag 3 mei 2016

Druk vandaag op pauze


Welkom hier op mijn blog gezellig dat je er bent.
Vandaag op de romantische toer hihi


Als basic heb ik kraft en wit cardstock genomen met daarop een vel design papier van paper bloc With Love  zo mooie zachte tinten I love it!!


Kader gemaakt met de nieuwe Noor! design blauwe mal Vierkant 6002/0537
In deze verpakking zit ook nog een gladde ronde stans waarmee je een kader kunt maken van deze mooie vierkante mal.
Ik heb mijn mal nog eens op een stuk craft papier overgetekend en daarna netjes uitgeknipt. Zo krijg je een leuk velletje voor onder je stans. 
Ik heb er een leuke tekst op gestempeld.


De tekst komt al van een oude stempel set maar ik vindt hem zo leuk dat ik hem nog regelmatig gebruik.
Want zeg nu zelf voor vele mensen is dit toch wel een hele passende tekst!!


De bloementoef is gemaakt met div. stansmallen van Noor! design.

Dit was weer mijn kaartje voor vandaag.
Bedankt voor je bezoekje en tot een volgende x.

Alle gebruikte materialen zijn te vinden in de webshop van t Scraphuis
Kijk ook eens bij de nieuwe artikelen die we dagelijks binnen krijgen.
Ben je na iets op zoek maar je kan het niet vinden mag je altijd contact met ons opnemen.. gaan wij zeker kijken of we het kunnen opnemen in ons assortiment. 

4 opmerkingen:

  1. wat een leukerdje ! mooi gedaan
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart Jolanda.
    Wat is die ronde mal ook zo mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kleuren heb je gebruikt JOlanda. En hele mooie bloemenrand. Kep hem ook ... ga er gauw een kaart mee maken hihihi. Super vrolijk xxx!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is die geweldig mooi gemaakt!!
    Groetjes lida

    BeantwoordenVerwijderen