vrijdag 13 mei 2016

Bloemen houden van.....


Gezellig dat je hier bent vandaag.. Welkom!
Ik ben helemaal in de ban van de bloemen kleuren op moment... je maakt er zulke sjieke eenvoudige kaartjes mee.
Deze keer heb ik gekozen voor al een iets oudere stempel van Noor! design Silhouette Poppies 6410/0047 
Gestempeld met Archival inkt op Aquarel papier Schut 
ingekleurd met 'l Aquarelle van Sennelier.
Hiervoor heb ik maar enkele kleurtjes gebruikt.
Omdat 'l Aquarelle van Sennelier heel veel pigment heeft krijg je met 1 kleur al dit resultaat.


Voor de vorm van de kaart heb ik een shape art mal van Dutch Doobadoo genomen.


Onder de stempel heb ik 1 van de laatste nieuwe Noor! design blauwe mal geplakt
Vlinder rand maken de kaart helemaal compleet... die horen toch bij elkaar??


Bedankt weer voor jullie bezoekje hier aan mijn blog.
Ik hoop dat jullie weer wat inspiratie hebben opgedaan bij het zien van deze creatie.

Mocht je nu ook kennis willen maken met 'l Aquarelle van Sennelier of de kleurtechniek verfijnen??
Vrijdag 24 Juni geef ik weer een workshop met deze kleurtechniek.
Meer info is te vinden in onze shop.
reserveren kan hier

Lieve groetjes, Jolanda

5 opmerkingen:

  1. wauw, wat knap ingekleurd ! helemaal mooi en sfeervolle kaart werd het zo !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi jolanda
    wat heb je er weer een bjoetie van gemaakt in erg mooie kleur!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi Jolanda.
    En zo mooi ingekleurd.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat maak je mooie kaarten Jolanda, ik ben meteen volger van je geworden.

    Groetjes,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen