woensdag 11 mei 2016

Dream


Hallo welkom hier gezellig dat je mijn blog heb gevonden.
Vandaag een zomers kaartje gemaakt met een Dutch Doobadoo shape art mal.


Basis vorm overgenomen op mijn cardstock maatje kleiner uit craft papier en nog een maatje kleiner genomen voor mijn design papier van Reprint.
Heerlijke zomerse kleurtjes.


Voor het pimpen van me kaartje heb ik weer div. snijmallen gebruikt:
Hier alles even op een rijtje voor jullie


Kijk Tilda hier nu toch eens staan !!
Ik heb haar ingekleurd met de nieuwe ZIG clean color real bruch markers.
Deze markers zijn op waterbasis en met 1 marker kan je b.v. een broekje inkleuren.




Zou jij ze ook een willen uitproberen of ben je al in het bezit van deze markers maar wil het inkleuren van je stempels nog niet lukken zoals je wilt?
Vrijdag 10 juni a.s. geef ik met deze kleurtechniek een workshop.
Meer info of evt. aanmelden kan via de webshop
kijk hier maar eens


Natuurlijk hebben wij alle 80 kleuren van de markers in het assortiment.
Klik maar op de foto en je kom rechtstreeks in de webshop!

Bedankt voor jullie bezoekje hier aan mijn blog.
Ik hoop dat jullie weer wat inspiratie hebben opgedaan bij het zien van dit kaartje.

Wens jullie nog een hele fijne dag toe.

Lieve groetjes, Jolanda

1 opmerking:

  1. Hoi Jolanda, dit is een prachtige kaart met een super mooie kleurencombi...love it! De klimop stans is gaaf, ik zie hem vaker voorbij komen.
    Leuk dat je volger bent geworden van mijn blog...thanks! Ik ga jouw blog ook volgen dan kunnen we elkaar beter in de gaten houden.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen