woensdag 18 mei 2016

Een kaartje speciaal voor jou


Welkom hier gezellig dat je er bent vandaag.
Ik heb weer een nieuw kaartje deze keer met een vintage plaatje welke ik achter de prachtige blauwe Noor! mal Accolade heb verwerkt.
Doordat er meerdere stansen in de verpakking zitten kan je zelf heel gemakkelijk een leuke kader maken. 
Het witte gedeelte heb ik nog geémbost en met een beetje distress inkt aangezet.
Ik heb er wilted violet voor gebruikt. 



Wat een sierlijk randje is het toch weer 6002/0315 .. ik ben verliefd!
Zo mooi fijntjes ideaal om ook op je kaartje te gebruiken.
Ik heb het randje 2x gestanst en onder  mijn design papier geplakt .


De leuke passende tekst in de bijbehorende banner stans maken me kaartje compleet.
Persoonlijke kun je het niet maken.


Dit was weer mijn kaartje voor vandaag.
Bedankt voor jullie bezoekje hier aan mijn blog.
Wens jullie nog een hele fijne dag!

Lieve groetjes, Jolanda

1 opmerking: