maandag 10 december 2018

You can t live a .....


Vandaag een heel kleurrijk kaartje voor jullie.
Basis heb ik gemaakt met een nieuwe Dutch Doobadoo Shape Art 
Dutch Doobadoo - Shape Art - XL - 470.713.170
De buitenste maat over genomen op zwart papier en een maatje kleiner voor mijn papiertje wat ik zelf heb gewerkt met acrylverf. 
Hier en daar nog wat gestempeld met de stempels uit de Grunge serie van Studio Light.
Met de Bubble mask art van Dutch Doobadoo en de witte Dutch Doobadoo witte gesso motiefjes gemaakt.
Zo leuk effect altijd om nog met wit op die felle kleurtjes te werken.
Dy cut en de tekst van Art by Marlene erop maakte mijn kaartje compleet.


Dit kaartje is tevens een inspiratie bron voor mijn workshop ala Marlene a.s. zaterdag 12 Januari die ik mag verzorgen bij de Scrapheap te Sprang Capelle.
Interesse? Er zijn nog enkele plaatsjes vrij maar het gaat hard!!
Hier lees je er meer over... wie weet zie ik je daar.

Bedankt voor je bezoekje hier!
Lieve groetjes, Jolanda

1 opmerking: