zaterdag 29 december 2018

I wish my eyes...

Welkom hier op mijn blog gezellig dat je er bent.
Vandaag weer eens een vintage kleuren pagina in mijn kleine art by Marlene journal.
Heel anders dan al de felle kleurtjes maar ook hier houd ik zo van. 
Ondergrond gemaakt met een gelli print en de art printing van Carabella studio. Delen van mijn pagina weer wat extra aangezet met distress oxide.
Met verschillende mask art van Pronty crafts en Dutch Doobadoo er een motief aangebracht en div stempels van Studio Light erbij gestempeld met verschillende kleurtjes archival inkt.
Er zijn tegenwoordig van die leuke mini doosjes van deze inkt en bewaardoosjes!
Weer een tekst uit het sticker boekje van art by Marlene en een plaatje van Charlene van der Vorst
 Randen van de pagina aangezet met zwarte distress crayon en met een witte en zwarte sharpie nog hier en daar wat gedoodle.


Bedankt voor je bezoekje hier.
Ik hoop dat je weer wat inspiratie heb opgedaan bij het zien van deze creatie.
Fijn weekend allemaal!

Lieve groetjes, Jolanda

1 opmerking: