woensdag 26 december 2018

Storms don't


Vandaag heb ik voor jullie een kleurrijke pagina in mijn kleine art by Marlene journal.
Ik ben zo blij met deze journal.
Mooi formaat en super kwaliteit papier waar ik met alle mediums in kan werken.
Vandaag heb ik veel verschillende materialen gebruikt. 
Acrylverf, gesso, distress oxide en spray inkten. 
Lekker zitten kliederen dus!!
Dutch Doobadoo - Mask Art - Multistencil - 470.715.129
Dutch Doobadoo - Mask Art - Wyber - 470.715.121
Art by marlene wasi tape en een leuke tekst stempelset van Marlene


Dit is tevens nog een voorbeeld voor de workshop ala Marlene die ik 12 januari mag geven bij de Scrapheap.
Je gaat deze dag werken in je art journal met de super gave lijn van Marlene waarbij ik je een handje ga helpen stap voor stap.
Natuurlijk kan je dit ook ook gebruiken voor al je kaarten!
Hier vindt je meer info er zijn nog 2 plekjes vrij! 

Voor nu wens ik je een hele fijne 2e kerstdag!

Lieve groetjes, Jolanda


2 opmerkingen:

  1. Wat een mooi voorbeeld heb je weer gemaakt. Super met al die kleuren!
    & als het goed is heb ik die plekjes gereserveerd. Mama en ik zijn er weer bij. Ik hoop dat de reservering doorgekomen is.
    Fijne 2e kerstdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooooh gezellig dat jullie er beide weer bij zijn

    BeantwoordenVerwijderen