donderdag 27 december 2018

Only look back.......



Wat een super leuk formaatje heeft deze journal van Dylusions.
Een canvas cover waar je dan losse cover frame in kan doen. 
Je heb ze in verschillende uitvoeringen... ik nu gewerkt in de blanke.  
Ik heb een spread gemaakt.
Gelli print gemaakt met acrylverf en Carabella studio art printing en deze nog wat extra kleur gegeven met distress oxide.
Verschillende stempels gebruikt van Studio Light en Gummia pan. Hiervoor gebruik ik verschillende kleurtjes inkt van archival. 
Wasi tape van art by Marlene en de tekst maken mijn pagina weer compleet.
Super schattige meisje van Vere ane heb ik ingekleurd met Prisma potloden.
Witte en zwarte doodle gemaakt met de sharpie pen en de randen van mijn pagina die heb ik aangezet met zwarte distress crayon.


Bedankt voor je bezoekje hier aan mijn blog.
Fijne dag allemaal!

Lieve groetjes, Jolanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten