donderdag 20 december 2018

Believe in Daydreams


Afgelopen zaterdag had ik 2 knutsel vriendinnetjes hier gezellig op visite.
Na wat experimenteren en testen van wat potloden heb ik ook nog wat zitten kliederen.
Achtergrond gemaakt met een gelliprint.
Acrylverf en de Carabella studio print it.
Wat een heerlijke combi om mee te kliederen!
Verder nog wat verschillende mask gebruikt van Tim Holtz en Dutch Doobadoo.
Wasi tape van Art by Marlene.
Tekst sticker van Tim Holtz.
Het meisje komt van een sheet van Charlene van der Vorst.
Toen ik dit tegen kwam moest ik ze gewoon hebben te CUTE!!
Om de wybertjes nog wat extra schaduw aangebracht.
Met een zwarte crayon de randen van mijn pagina aangezet zo komen de kleuren lekker fel na voren.


Bedankt voor je bezoekje hier.
Ik hoop dat je weer wat inspiratie heb opgedaan bij het zien van deze creatie.

Lieve groetjes, Jolanda

1 opmerking: