vrijdag 14 december 2018

Born to be Free!


Gezellig dat je hier bent vandaag.
Ik heb weer een totaal andere pagina dan gisteren voor jullie.
Vandaag eentje in zachte pastel tinten!
Ondergrond is een gelli print welke ik maakte met Amsterdam acrylverf.
Voor het ronde morief heb ik een stencil van Dutch Doobadoo gebruikt en de witte gesso ook van Dutch Doobadoo.
Stempel van de volgen en bladeren zijn van Art by Marlene Studio Light.
Deze heb ik ingekleurd met Derwent Procolour
Ik ben nog oooooh zo blij dat ik toen de bofkont was die de gehele collectie heb gewonnen.
De randen nog wat aangezet met zwarte acrylverf en een witte doodle rand erop.

Bedankt voor je bezoekje hier.
Hopelijk heb je weer wat inspiratie opgedaan!
Fijne dag allemaal....

Lieve groetjes, Jolanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten