donderdag 6 december 2018

Heerlijk kliederen......


De nieuwe collectie van Dutch Doobadoo liggen alweer in de div winkels.
Ik ben aan de slag gegaan met Card Art - Circle Eurolock 470.713.169
Basis heb ik uit zwart papier gehaald. de circel daarna hem ik uit een wit stuk papier gehaald en vervolgens met de gelpress een gelliprint op gemaakt.
Deze x heb ik de verf aangebracht met me vingers op mijn gelpress en ook uitgesmeerd met de vingers.
Zo krijg je toch ook weer een heel ander effect.
Daarop heb ik met Dutch Doobadoo witte gesso en me vingers circels gemaakt. 
Deze gedroogd en daarna weer met de zelfde kleur verf gewerkt als op mijn achtergrond. 
Nog wat extra diepte gemaakt met grahithe podlood
De te gekke stempels van Jane Davenport nog 2 dames gestempeld.
Weer totaal anders dan wat ik de laatste tijd me mee bezig hour maar oooh zo leuk.
Heerlijk dat kliederen!!

Bedankt voor je bezoekje hier!

Lieve groetjes, Jolanda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten