zondag 23 december 2018

Creativity...


Welkom hier gezellig dat je er bent.
Vanochtend even heerlijk ontspannen op een vrije zondag.
Het vosje uit de Signature collectie van Studio Light art by Marlene is zo schattig!
Deze heb ik ingekleurd met Prisma potloden.
Achtergrond van deze label is een gelliprint welke ik maakte met acrylverf en Carabella studio print it. Daarop met div stencils nog extra motief gemaakt op mijn achtergrond.
Ik heb stencils van Pronty crafts en Dutch Doobadoo gebruikt. 
Hiervoor heb ik witte en zwarte gesso van Dutch Dobadoo gebruikt.
Stukje wasi tape is altijd leuk om te gebruiken op je mixed media projecten.
Tekst komt uit het sticker boekje art by Marlene.


Bedankt voor je bezoekje hier aan mijn blog.
Ik hoop dat je weer wat inspiratie heb opgedaan bij het zien van deze creatie.
Ik heb hem weer met veel plezier gemaakt!

Lieve groetjes, Jolanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten