vrijdag 23 november 2018

Art journal


Vandaag heb ik een pagina in mijn favoriete art by Marlene 2.0 art journal van Studio Light gemaakt.
Ik had nog een gelli print liggen en deze verder afgewerkt.
Vaak maak ik als ik mijn gelliplate en verf op tafel heb liggen een stapel printjes welke ik dan later allemaal ga afwerken. 
Voor het maken van deze gellprint heb ik de art printing lappen van Carabella studio gebruikt.
Deze lappen zo geweldig leuk om mee op je gelliplate te werken om motief te krijgen.

Altijd een verrassing hoe mijn pagina's er dan uit eindelijk eruit gaan zien.
Tja ik denk daar niet teveel verder over na en ik begin dan gewoon hihi.
Met div stempels van Studio Light basic heb ik hier en daar met verscillende kleurtjes inkt een motiefje gestempeld.
Door verschillende kleurtjes te gebruiken maak je het geheel een beetje speels.
De driehoekje met behulp van een dutch Doobadoo mask art en witte gesso hier motief mee aangebracht op mijn pagina.
Op deze manier krijg je al een super leuk geheel toch!
Het plaatjes komt uit het Dy boekje van art by Marlene van Studio Light.
Wat zijn die super leuk om te verwerken.... je drukt ze heel gemakkelijk uit je blz. en je kunt ze zo op je pagina plakken. 
Ook de sterren komen uit dat boekje.
Wassi tape hier en daar een stukje geplakt geeft ook altijd een leuk effect.
De randen van mijn pagina aangezet met een zwarte distress crayon en als laatste met een witte en zwarte pen nog wat extra doodle aangebracht aan mijn pagina. 
Zo is ook deze pagina in mijn journal ontstaan. 


Ik hoop dat je weer wat inspiratie heb opgedaan bij het zien van deze creatie.
Wens je alvast een heel fijn weekend!

Lieve groetjes, Jolanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten