maandag 19 november 2018

Only look back....

Only look back...... is de titel van deze art journal pagina. 
Ik had nog een ondergrond liggen met een gelli print erop en deze heb ik met allerlei inktjes, spraytjes, stempels en Pronty mask afgewerkt. 
Heerlijke felle kleurtjes hier wordt je toch vrolijk van!
Ik heb verschillende sets van Studio Light gebruikt uit de Grunge collectie.
Het hart uit de art by Marlene collectie voor Studio Light en deze heb ik ingekleurd met het water art setje ook uit haar collectie. 
Zien jullie die leuke sterren op mijn pagina? 
Daar heb ik het super toffe stencil 470.802.074 van Pronty crafts by Raffz voor gebruikt.
Randen van mijn pagina met een zwarte distress crayon wat aangezet en de tekst komt uit het te gekke sticker boekje van Art by Marlene voor Studio Light.


Bedankt voor je bezoekje hier.
Hoop dat je bij het zien van deze creatie weer wat inspiratie heb opgedaan.
Fijne avond nog!

Lieve groetjes, Jolanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten