woensdag 7 november 2018

Illuminate the dark with joyful art


Weer heerlijk aan het kliederen geweest met mijn verfjes.
Wat heb ik toch een heerlijke kleurrijke hobby!!
Achtergrond heb ik gemaakt met een gelliprint.
Daarvoor maakte ik een motief met een Carabella art print 
Gestempeld met een studio light stempel set uit de Bloom col. 
Stukjes washi tape van art by Marlene en de cijfers gestempeld met een stempeltje van Gummiapan. 
Voor de wybertjes heb ik een Dutch Doobadoo mask art en Dutch Doobadoo structuurpasta gebruik.
De randen van mijn pagina aangezet met een zwarte grayon. 
Het super leuke vosje komt uit een art by Marlene stansblock.
Die zijn zo handig met de kant en klare plaatjes!!


Bedankt weer voor je bezoekje hier.

Lieve groetjes, Jolanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten