dinsdag 13 november 2018

Open jour mind and......


Ik krijg er geen genoeg van.
Alweer een stoere dubbele pagina in mijn art Journal gemaakt met de studio Light Grunge lijn.
Wat een super gave stempels die je eindeloos kan combineren
Ondergrond was een paarse gelliprint en deze heb ik nog opgevuld met oxide inkten.
Heerlijk dat je toch al die mediums met elkaar kan gebruiken.
Daarop heb ik design papier geplakt uit Studio Light - Industrial 3.0 - Paperpad PPIN102.
Verschillende stempels verwerkt en ook met verschillende archival inkt gestempeld. 
Studio Light - Grunge Collection - Clearstamp SL341
Studio Light - Grunge Collection - Clearstamp SL340
Tekst komt uit het sticker boekje art by Marlene van Studio Light en heb ik losgeknipt van elkaar. 

Dit was het weer voor vandaag.
Wens je nog een hele fijne dag toe!

Liefs, Jolanda

2 opmerkingen:

  1. Heyy There. I discovered your weblog the usage of msn. This is a really
    neatly written article. I will make surde to bookmark it aand come back
    to read extra of your helpful information. Thank youu for the post.
    I will definitely comeback.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Jolanda jouw boek zal wel al vol zijn ondertussen .
    Ik heb nog veel in te halen hihi.

    liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen