dinsdag 20 november 2018

Ddbd workshopdag in Rijssen


Welkom hier op mijn blog.
Zaterdag as 24 november is het zover de grote dutch Doobadoo dag bij Hobbyvision in Rijssen.
Ook ik mag daar weer een super toffe creatie met jullie gaan maken. 
Vandaag wil ik jullie dan ook de kaart laten zien welke ik met Dutch Doobadoo card art - Circle - 470.713.330.
We gaan werken met panapstel, ddbd stencils, stempels, witte gesso en rice paper.
Wil jij nu ook eens weten hoe je nu zo'n ondergrond ga opbouwen meld je dan nog aan voor deze workshop dag er zijn nog enkele plekjes vrij.
We gaan werken in kleine groepjes van 10 a 12 pers. en je mag deelnemen aan 2 uitgebreide workshop. De andere workshop wordt verzorgt door Janet Blauw.
Interesse meld je dan gezellig aan en zie ik je as zaterdag aan me tafel.
Ik heb er reuze veel zin in.
Hier vindt je meer info 


Bedankt voor je bezoekje hier.
Wens je nog een hele fijne dag toe.

Lieve groetjes, Jolanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten