woensdag 21 november 2018

Love what you do....



Ja dames en heren ik ga lekker heb weer een pagina voor jullie.
Vandaag in zachte kleurtjes met een stempel van Coosa crafts.
COOSA Crafts - Clearstamps A7 - Fly away - COC-061
Hij lag al een tijdje klaar voor me maar kwam er gewoon niet aan toe om er iets mee te doen. Eigenlijk te gek voor woorden he dat je gewoon een stapel op je tafel heb liggen waar je een pagina mee wil maken.
Ach er zijn ergere verslavingen toch!!
De ondergrond van deze pagina heb ik gemaakt met oxide inkten. met heel veel laagjes en heel veel verschillende mask stencils van Dutch Doobadoo en studio light. 
Daartussen ook nog wat witte gesso aangebracht welke ik weer met een billendoekje verder heb bewerkt. 
Afgewerkt met stempels van Studio Light uit de Bloom en Grung collectie.
Wat is het toch heerlijk om alles met elkaar te blijven combineren. 
Tekst komt uit het Art by Marlene sticker boekje van Studio Light en heb ik in delen geknipt.


Bedankt weer voor je bezoekje hier.
Ik hoop dat je inspiratie heb opgedaan bij het zien van deze pagina.
Wens je nog een hele fijne dag!

Lieve groetjes, 
Jolanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten