maandag 16 juni 2014

Zomers kaartje....

Hallo allemaal op deze maandag morgen.
Vandaag heb ik voor jullie een kaartje gemaakt met de Dutch Doobadoo - Shape Art - Label Romantic 470.713.110
Design papier Coffee in the arbour - Maja design wat is dit weer een prachtige papier lijn heerlijk om mee te werken.
Tilda ingekleurd met 'l Aquarelle van Sennelier
Heerlijk kleurmedium in zo'n fijn compact doosje.
Div. stanzen:
Deze heb ik na het embosse in de mal laten zitten en eerst beinkt met distress ink walnutstain.

 Voor het inkleuren heb ik de volgende kleurtjes gebruikt:
Huid: 252-679-205
Haren - Emmer: 205-755
Jurk - Haarband: 326-619
Slippers: 755 326-619
Schelpen: 440-252
Grond: 205
Schaduw rond tilda: 344-566

Wil jij ook kennes maken met 'l Aquarelle van sennelier
ik geef div. workshops hiermee.
Intresse neem dan contact met me op via info@tscraphuis.nl

Voor nu wens ik jullie een hele fijne dag toe!

Lieve groetjes, Jolanda

10 opmerkingen:

  1. Tjonge wat ziet dit er weer fantastisch uit joh. Heel mooi gedaan hoor en in prachtige kleuren ook. Toppie!
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi jolanda
    een kaart om van te genieten en ben erg blij dat we deze mooie mochten maken bij je workshop!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend! Ik zag hem op FB voorbij komen en dacht ineens....volg ik jouw blog eigenlijk???? Nú wel dus hahaha.
    Liefs van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart, Jolanda.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart, lekker zomers. Krijg je zin in vakantie..... :)
    Groetjes, Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Jolanda,

    Wat een leuke kaart is dit en wat heb je Tilda weer schitterend ingekleurd Jij kan dat zo mooi( zucht).

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een supermooie kaart Jolanda, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend wat heb je dit mooi gemaakt, mooie details, mooi papier en plaatjes, je blijft ernaar kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart en fantastisch mooi ingekleurd.
    Super!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen