dinsdag 3 juni 2014

Bella......

 

Gezellig dat jullie mijn blog weer hebben gevonden..... vandaag heb ik voor jullie een kaartje met Bella van Wild Rose. Ze zijn zo shattig deze stempeltje hihihihi.

De vorm van de kaart is gemaakt met een van de aller nieuwste Dutch Doobadoo - Shape Art - Label name plate 470.713.109
Deze zijn zo gemakkelijk om mee te werken... neem de vorm over op je papier... uitknippen en whala klaar.

Verder weer div. snijmallen gebruikt... hier komen ze:

Alle randjes van het papier bewerkt met Walnutstain Distress ink pads
Alleen het golfkarton heb ik bewerkt met Chalk Edger - Prima Marketing
Deze zijn zo gemakkelijk en in vele verschillende kleurtjes te krijgen.


Voor het inkleuren heb ik de volgende kleurtjes gebruikt:
Mengsel van Utramarine Deep 315 - Burnt Sienna 211
Yellow Ochre 252 - Quinacridone Red 697
Cobalt Violet Light Heu 911

Dit was het weer voor vandaag... ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Hoop dat je bij het zien van dit kaartje inspiratie heb op gedaan.
De dames van de workshop van gisteren vonden hem super leuk om te maken!
Wil jij ook leren om je stempelafdrukjes mooi in te kleuren.... ik geef hier div. workshops mee dus heb je intresse trek aan de bel zou ik zeggen.
info@tscraphuis.nl
 
Voor nu een hele fijne dag allemaal!
 
Lieve groetjes, Jolanda

7 opmerkingen:

  1. Ik vind hem waanzinnig mooi geworden en idd wat een lieverdjes zijn dit.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi jolanda
    wat heb je er weer een schatje van gemaakt zo mooi van kleur en leuke vorm en ja die fauntjes blijven vertederend:-))
    groetjes en tot snel corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is eccht een schattig kaartje Jolanda. Wat heb je hem mooi gekleurd dit lieve stempeltje. Super ook die nieuw Dutch Doobadoo mal. Leuk hoor zo'n rechthoekige kaart.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Jolanda. Mooie details.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een allerliefst afdrukje Jolanda en met het inkleuren heb je er helemaal een plaatje van gemaakt. Je kaart is heel mooi gedecoreerd...ik zou heel blij zijn met zoiets moois op mijn deurmat,hihi...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een plaatje zeg!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen