donderdag 26 juni 2014

Love... Bildmalarna

Hallo mijn 2e blogpost voor vandaag.
Had aan een aantal dames beloofd om ook nog een kaartje te plaatsen dus bijdeze.
Deze keer heb ik gekozen voor 1 van de nieuwste Bildmalarna stempels... oohohoh die zijn me toch ook weer errug leuk allemaal.
Deze stempelblok is zo fijn doordat je alsware over je papier rolt heb je altijd een perfect afdrukje.
Design papier Coffee in the arbour - Maja design wow dit is zo'n gave serie.. om van te smullen!
Natuurlijk mochten de div. stansmallen weer niet ontbreken bij het maken van dit kaartje.
Hier even op een rijtje:
Leaf en Swirl van Magnolia
Ook weer eens de Stempel tekst Bingo stamps (ENG) 6410/0029 tevoor schijn gehaald want deze blijft toch een musthaven!
Alle randjes van het papier beinkt met walnut stain distress ink.

Hierboven nog een close-upje van Mimosa
Voor het inkleuren heb ik de volgende kleurtjes gebruikt:
Rich cocoa - Golden sand - Pink Azalea - Olive vine - Just Peachy van de Twinkling H2o's
Tattered rose en Vintage Photo distress ink

Ik hoop dat jullie bij het zien van dit kaartje weer wat inspiratie hebben opgedaan.
Ik ga hier lekker verder met al die nieuwe spulletjes die allemaal zijn binnen gekomen!
Want ooh lijkt wel sinterklaas de dozen blijven hier komen.

Fijne avond allemaal!

Lieve groetjes, Jolanda

1 opmerking: