maandag 30 juni 2014

MDF Foto set van Let's get Bizzee

Gezellig dat jullie hier weer een kijkje komen nemen.
Vandaag heb ik voor jullie de foto set.
Heerlijk in die vrolijke zomerse kleurtjes!
Design papier is Coffee in the arbour - Maja design
Zoals jullie kunnen zien heb ik ook weer div stanzen gebruikt van:
Noor! design, Memory box, Die namics.
Dit zijn toch wel mijn fovoriete merken LOL!
Ik ben benieuwd wat jullie er weer van vinden dus ik hoor het graag!
Heb je vragen stel ze gerust.
Fijne dag allemaal!

Lieve groetjes, Jolanda

5 opmerkingen:

  1. wauw, erg mooi resultaat, maar wat een werk ! geslaagd
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Jolanda, dit heb je echt super mooi gemaakt. En de kleuren en materialen zijn zo mooi op elkaar afgestemd.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is schitterend Jolanda. Wat heb je dit super leuk gedaan zeg. Echt om je ogen even op uit kijken.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi jolanda
    echt weer een topcreatie van jou want er is zoveel mooi's op te zien
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend gemaakt, Jolanda.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen