zondag 22 juni 2014

MFD Pendule



Hallo lieve luitjes gezellig dat jullie hier weer zijn.
Vandaag heb ik voor jullie de Let's get Bizzee MDF Pendule  gepimpt.
Sommige van jullie hebben hem misschien al wel in levende live gezien.
Kom er toch net achter dat ik hem helemaal vergeten ben om hem hier te plaatsen...... zo dom!
Maar wat in het vat zit verzuurd niet is het spreekwoord toch LOL!!
Zoals jullie zien is het een heel karwei met alle delen over te nemen uit je design papier!
Alles beplakken en te versieren maar ooooooh wel heel leuk om te doen hoor.
Hoop dat jullie bij het zien van deze pendule weer wat inspiratie hebben opgedaan.
Voor nu wens ik jullie nog een hele fijne dag toe.

Mocht je het ook leuk vinden om zo'n mdf pendule te maken maar weer je niet goed hoe en waar je moet beginnen..... a.s. zaterdag 28 Juni geef ik hier een workshop mee en heb nog 2 plaatsjes vrij.
Dus heb je intresse hoor ik het graag.
Lieve groetjes, Jolanda

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige klok/pendule heb je gemaakt Jolanda. Super leuk gedaan!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt, echt een beauty.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen