zaterdag 28 juni 2014

PanPastel



Hallo vandaag heb ik voor jullie een PanPastel  kaartje.
Zo'n leuke materiaal en echt in een handomdraai heb je een kaartje klaar.
 leent zich zo mooi voor dit zulk kaartjes.
De strepen in het werk heb ik gemaakt met behulp van een elastiekje om mijn stempelblokje.

Voor dit kaartje heb ik de volgende PanPastel  gebruikt:
660.1 - 250.1 - 220.1

Div. stanzen gebruikt bij het afwerken van het kaartje

Naturlijk ben ik weer benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden?

Bedankt voor jullie bezoekje en ik wens jullie nog een heel fijn weekend
Voor onze voetbalfans morgen weer veel plezier met onze jongens.....
HUP, Hup Holland!!
Lieve groetjes, Jolanda

3 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is weer prachtig Jolanda.
    Groetjes trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Jolanda,
    wat een mooi kaartje. Het elastiekje om het stempelblok is een idee om te onthouden geeft een leuk effect..
    Veel liefs Elles

    BeantwoordenVerwijderen