woensdag 7 oktober 2009

SOL 6-10-2009

Hallo
Hier mijn Sol kaartje van de club van Tiets.
Wat was het weer gezellig en leuk om mee te doen dames!
De Sol werd deze keer verzorgd door Krista.
Bedankt Krista dat je dit wilde doen.
Papier is van S.E.I, erg mooi papier vind ik met die glitter erin.
Stempel afdrukje uit mijn voorraad doos gebruikt en ingekleurd
met mijn potloden en doezelaars.
Op het jasje en schoentjes glitter verwerkt wat ik wel erg paselijk bij het papier vond!
Uitgestanst met de Nestabilities Ovals.
Verder wat lint en bloemen verwerkt.
De tekst op de pc gemaakt, mijn stempels waren alle veel te groot.
Hier nog een cloce-upje van het stempeltje bewerkt met de glitter.
Bedankt weer voor het langs komen!
Veel Liefs,groetjes
Jolanda








6 opmerkingen:

  1. whow prachtig en erg stijlvol in die kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je SOL kaartje is echt super mooi! Jammer genoeg kon ik gisteren niet meedoen.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig SOL kaartje Jolanda..ook prachtig papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super kaartje geworden,mooi papier ook,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Jolanda
    Wat een schattig kaartje en je papier is ook erg mooi.
    Hugs Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. HEy Jolanda, Wat een prachtige kaart heb je gemaakt zeg...
    Ik heb je vraag gezien op de helpdesk. Wil je mij een mailtje sturen, dan heb ik je email adres...
    Ik wil iets weten over je instellingen...???

    BeantwoordenVerwijderen