woensdag 21 oktober 2009

Friday Sketchers....

Hier mijn kaartje wat ik heb gemaakt met de sketch van Friday Sketchers voor deze week!
Ik vond het persoonlijk een hele leuke sketch om mee te werken.
Wilde zelf eens een keer proberen om het kaartje in een kleur te houden, een hele uitdaging opzich.... Maar ben zelf best tevreden met het resultaat.. en jullie?
Papier wat ik heb gebruikt is van Crea Motion.
Licht en donker grijs cardstock
Stempeltje ingekleurd met mijn Derwent potloden en de doezelaartjes.
Wat grijs en wit lint verwerkt..
Alle bloemetjes gemaakt met de retro ponzen met in het hardje een strassteentje.
Veel Liefs, Jolanda

10 opmerkingen:

  1. Wow, deze is echt geweldig mooi! Ik vind de zwart wit kleuren echt prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Jolanda,
    Ik kwam bij toeval bij jou terecht, en zie dan deze schitterende kaart.Het is inderdaad een uitdaging in een kleur iets te maken, maar het ziet er fantastisch uit.
    groetjes tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is je heel goed gelukt om het in dezelfde tinten te houden,vind je kaart supermooi!!groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. whow super, zijn ook helemaal mijn kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dat zo mooi een zwart wit kaart! Deze is echt prachtig!
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowwwwww Jolanda,deze is echt super. Zwart-wit zijn mijn kleuren, dus ik vind dit een toppertje.
    liefs Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje zeg, en inderdaad een hele leuke sketch.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hem prachtig geworden
    moeilijk hoor om in 1 kleur te werken, maar het is jou gelukt :o)

    groetjes HIl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Best tevreden met je kaartje?ik vind 'm SUPER !!

    BeantwoordenVerwijderen