vrijdag 23 oktober 2009

Kadootje.....



Hallo lieve blogvolgertjes....

Zoals jullie weten heb ik van een kennis haar Copic markers mogen lenen om te kijken of het iets voor mij was! Echt superrrr lief van haar toch.
Om haar te bedanken heb ik dit doosje gemaakt met een magnoliaatje wat ik uiteraard heb ingekleurd met haar copic natuurlijk.
Kwam het ideetje tegen bij iemand op het blog en dacht gelijk ... oooh dat ga ik maken om haar te bedanken voor het uitlenen van de copic.
Vandaag is ze haar copic komen ophalen....... en heb ik dit aan haar gegeven.
Ze was erg blij, met het kadootje!



Het papier wat ik heb gebruikt is van Crea Motion & Basic Grey.
Met de Martha Stewart rand pons de randjes gemaakt.....
Nestabilities vierkant gebruikt waar het magnoliaatje op zit.... verder met wat lind, kant, bloemen en roosjes het doosje afgewerkt
Als basis heb ik 4 lucifers doosjes gebruikt.... erg leuk om te maken!
En zeg nou zelf toch weer eens iets anders om te geven aan iemand...dan een bosje bloemen!

Ik ga heeeeel hard sparen voor de copic markers...... ik wil ze ook zo graag aanschaffen.... super om mee te werken!!
Iedereen een heel fijn weekend....

Groetjes Jolanda

9 opmerkingen:

  1. Zo dat heb je snel onder de knie Jolanda,prachtig kleurwerk,je hele doosje is trouwens super,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een superleuk doosje en jaaa dat wordt zeker sparen want goedkoop is het niet...maar zeker heel gaaf om mee intekleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig doosje heb je gemaakt, echt een fantastisch mooi cadeau!
    Prettig weekend, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi doosje heb je gemaakt.. leuk idee hoor.. ook is het een erg lief stempeltje die je mooi hebt ingekleurd.. werken fijn he de copics!! zeer verslavend haha.. xMarley

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtig en origineel kadootje, dat zal ze zeker leuk vinden, en die copics gaat je erg goed af hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dat schitterend gemaakt en wat een mooie kleuren bijelkaar.
    Ja en nu maar heel hard sparen, want dat is weer een nadeel als je iets mag proberen en het bevalt dan zo goed.
    Maar het werkt dan ook fantastisch.
    Succes en een fijn weekend Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een super kado-doosje geworden en het inkleuren is je goed gelukt. Ik vind jouw kaarten erg leuk en ben dus gelijk volger geworden. Groetjes en een fijn weekend.
    Anneke Doornik.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hihih volgens mij had je het bij mij gezien;) Maar super zeg hoe je het gemaakt hebt, en zo prachtig ingekleurd!! wat lief dat je ze hebt mogen lenen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Jolanda,

    Het doosje is echt super, bedankt daarvoor.
    Ik wens jou veel succes met je blog, en wens je een fijne zondag.

    Groetjes,
    Bea
    www.beashobbyplaneet.nl

    BeantwoordenVerwijderen