maandag 19 oktober 2009

Nog een SOL kaartje......

Het kaartje had ik vorige week al gemaakt maar nog geen tijd gevonden om hem aan jullie te laten zien. Gisteren de verjaardag van giovanni gevierd met familie en vrienden omdat hij vandaag weer 6 jaar is geworden. Maar hier is het nog geen herfst vakantie dus gewoon naar school enz.
Dan vraagt het wel heel veel energie van hem. Vanmorgen wel op school een feestje gemaakt en z'n tractatie natuurlijk uitgedeeld. Woensdag nog een kinderfeestje dan is het allemaal weer voorbij!! Pfff heel gezellig,maar ook vermoeiend. Hij is weer heel erg verwend door iedereen, het lijkt hier wel intertoys(haha) en dan moet het ook nog 5 dec. worden!
Helpppp ik weet niet meer waar ik het moet laten al dat speelgoed..... (luxe probleem)
Deze keer papier van Crea Motion gebruikt.
Ingekleurd met de copics.
Bloem gemaakt met de bekende retro pons

Veel Liefs, Jolanda

8 opmerkingen:

  1. prachtig wat een lieverd in die kleuren, en gefeliciteerd met je zoon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig Jolanda en gefeliciteerd met je zoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je zoon.
    Ik vind het leuk wat je met de hoekjes gedaan hebt. Het is een leuk kaartje geworden.

    Theaxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog gefeliciteerd met je zoon en je kaartje is super,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je zoon..
    Je hebt een erg leuk kaartje gemaakt, mooie kleuren en wat een lief stempeltje! xMarley

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaartje is echt heel mooi, prachtige kleuren. En nog gefeliciteerd met je zoontje!
    Liefs van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi!!

    mooi kaartje zeg!!
    proficiat met je zoon!!! Mijn dochter wordt in november 8, en ik vind dat ook altijd wel onhandig omdat dan 5 december er vlak achteraan komt! ook hier is het dan net of intertoys zijn opslag hier heeft! ;)

    groetjes mildred

    BeantwoordenVerwijderen