donderdag 15 oktober 2009

Mijn eerste AWARD is binnen.....

Hoi!!
Ja, ja mijn eerste AWARD gekregen van Astrid!
Astrid enorm BEDANKT, wat een eer dat ik dit van je heb gekregen,
en ben er dan ook super trots op.
Er zitten 3 regeltjes aan verbonden:
1 zeg dank je wel tegen de geefster
2 vertel 10 eerlijke dingen van jezelf; jeetje
3 geef de Award door aan 9 anderen!
1) Astrid BEDANKT,
2) -Getrouwd met een hele lieve man!
- samen hebben we een zoontje met de naam Giovanni!
- we hebben een schat van een hond (Kyra)
-mijn grootste hobby is kaartjes maken.
- ik ga graag naar hobby winkels en hobby beurzen.
- ben s'avonds niet op bed te krijgen, maar s'morgens baal ik als de wekker af gaat!
- naast het huishouden werk ik 18 uur per week.
- ga heel graag met mijn gezinnetje op vakantie.
- ik ben ook vaak te vinden op de Efteling met mijn zoontje... vind hij helemaal geweldig!
- Demonstratrice op hobby gebied lijkt me wel heel erg gaaf om te worden!
3) Ik geef deze AWARD door aan:
Nicole, Tiets, Anglique, Karin, Jacquline, Ellen, Joké, Milderd & Gonny
Dames veel plezier ermee!!!!!
Veel Liefs, Jolanda

6 opmerkingen:

  1. Hoi jolanda

    hartelijk dank voor de award

    groetjes gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi!!

    nou proficiat als eerste en ten tweede; bedankt dat je hem aan mij geeft!!!!


    groetjes mildred

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dank je wel hoor Jolanda... superrr zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jolanda gefeliciteerd met je award en lief dat je aan mij hebt gedacht. Ik ben er erg blij mee. Zet hem spoedig op mijn blog.
    Liefs van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel voor de mooie award,haha ik moest wel lachen om je nr1 met Astrid bedankt,geweldig,fijne avond,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben ik hier weer blij mee... dank je wel Jolanda!!

    BeantwoordenVerwijderen