zondag 25 oktober 2009

Koetje Boe......

Goede morgen allemaal !!
Ohhh wat zijn ze geweldig lief die koetie stempels, toen ik ze zag was ik gelijk verliefd!
Dit kaartje heb ik gemaakt met de SOL van afgelopen woensdag op de club van Tiets.
De Sol werd verzorgd door Jacqueline en ze heeft het geweldig gedaan,
en vond het ook geweldig om er mee te werken. Dankjewel Jacqueline!
Ik had alles al gesneden zodat ik woendag avond mee kon doen, maar helaas ik had er de pufff
niet meer voor na een middag met 10 kidz bezig te zijn geweest. We vierden Giovanni's kinderfeestje, was heel gezellig maar ook zeer vermoeiend.
Dus gisteren dit kaartje gemaakt.
Veel Liefs,Jolanda


4 opmerkingen:

  1. Wat een lieffie! Ik heb ook een koetie stempeltje, ga er direct ook maar eens mee aan de slag! Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukkie,mooi papier ook,die stempeltjes zijn zekers erg leuk!!groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig en erg stijlvol in die kleuren

    BeantwoordenVerwijderen