zondag 11 oktober 2009

Kerst kaartjes met de copic maskers.....

Hallo allemaal,


Wat zit ik te twijfelen om de copic pennen aan te schaffen.
Stel dat het me niet lig, dan is het wel een hele dure grap.
Ik ben ook zo'n ongeluk dat ik dan ook weer alle kleuren wil hebben,
want zeg nou zelf met 10 kleuren kan je nog niks doen.
Vindt het wel super mooi als ik bij andere mensen
het resultaat zie met de copic pennen.
Nou moet ik jullie toch iets vertellen.
Een kennis van me is een weekje met vakantie, niet zo bijzonder natuurlijk
Maar nu komt het zij heeft ook de copic pennen al heel wat kleuren.
Ik mag toch haar pennen lenen deze week om te kijken of ik het wat vindt.
Dat is toch helemaal SUPER van haar!!!

Ik helemaal in mijn nopjes natuurlijk.
Ben gelijk begonnen met oefenen natuurlijk.... en kan jullie al
vertellen ooooh.... wat zijn die geweldig.
Ik wil ze oook hebben!
Het lukt me al vrij aardig (al zeg ik het zelf)


Iedereen nog een fijne zondag!

Groetjes Jolanda




11 opmerkingen:

  1. ik zou ze maar gaan aanschaffen want het gaat je goed af!!. Leuke kaarten!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wooooow Jolanda het gaat je prima af zeg....echt supermooi ingekleurd! maar oef het is wel een aanschaf hoor...ben der ook verslaafd aan..maar als ik alles bij elkaar optel dan durf ik de prijs niet te noemen zo veel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou ik kan je een nieuwtje vertellen, volgende week komt er een nieuwe set copics uit met de 36 meest gangbare kleuren, deze set is samen gesteld door Diny Sprakel deze kleuren gebruikt zij dus het meest, misschien een tip voor je want als ik het zo bekijk gaat het je heel goed af, je kaarten zijn prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaartjes zijn prachtig, heel mooi ingekleurd.
    Ik weet dat het een hele investering is, maar ik vond het wel waard. Er zijn ook winkels met goede aanbiedingen, kijk maar eens bij Harolds in Rotterdam. Daar hebben ze vaak super aanbiedingen voor de copics. Veel succes met je besluit.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het gaat je super af zeg!! prachtig je kaarten en super gekleurd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaarten hoor en het kleuren gaat je goed af,fijn dat je ff mag kijken of ze je bevallen,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jolanda
    Ik vind dat je kaarten heel mooi zijn ingekleurd. Het zijn plaatjes.
    Ik zou er voor gaan als ik jou was.
    Hugs Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WAUW!! ja dat wordt wel even een investering, maar je zult er wel plezier aan hebben! ik zou ze ook wel willen maar vind het toch nog te duur! maar als je kunt zou ik het doen!!

    groetjes mildred

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk gebaar dat je het op deze manier kunt uitproberen. Zo te zien gaat het goed en idd het is fantastisch werken met copics.
    Mooie kaartjes.
    Succes en fijne dag Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeetje, ze zijn heel erg mooi geworden, wat fijn dat je ze even mocht gebruiken. ik denk dat je nu wel overstag zult gaan en de Copics gaat aanschaffen???
    Ik heb ze nu allemaal, ik moet het ook nog allemaal leren hoor, maar ik vind ze helemaal geweldig.

    Bedankt voor je complimentje, leuk he, dat de workshop op de club komt te staan, het is super om te doen :)

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Jolanda,
    Ik heb een award voor je klaar staan op mijn blog :)
    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen