woensdag 26 september 2018

Xxx

Gezellig dat je hier bent.
Vandaag een lief kaartje in een vorm van een kopje.
Hiervoor heb ik Dutch Doobadoo - Card Art - Cup - 470.713.675 genomen. 
Basis uit zwart kraft papier gehaald met daarop een papiertje welke ik zelf op kleur heb gemaakt met acrylverf en een brayer.
Zo leuk om met die kleurtjes te spelen en op deze manier krijg je ook de kleurtjes mooi door elkaar op je papier!
De verf gedroogd en toen ben ik gaan stempelen met stempels van Gummiapan en Aall&Create.
De witte stippen heb ik gemaakt met Dutch Doobadoo witte gesso en jaaa mijn favorite mask art van dit moment...... Dutch Doobadoo - Mask Art - Multistencil - 470.715.129
Stempel van Paperartsie ingekleurd met Nuvo potloden.
Jeetje wat kleuren deze fijn zeg en hebben heel veel pigment!
Dit was weer mijn creatie voor vandaag.
Wens jullie nog een hele fijne dag toe.

Lieve groetjes, Jolanda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten