maandag 3 september 2018

Neem de Tijd om Gelukkig te zijn!!



Wat zijn ze super gaaf hé de nieuwe stempels van Coosa crafts!!
Vorige week op de knotsgekke kaarten dagen was ik in de stand van Coosa crafts.... en vroeg Margreet of ik iets met hun nieuwe stempels wilde doen.
Tja  das heeel vervelend hihihi
Ik ben aan de slag gegaan in mijn art journal.
Achtergrond gemaakt met verschillende kleuren verf.
Daarop gestempeld met de Coosa craft stempel Tijd voor Geluk!
Wat papier uit een oud boek erop verwerkt.
Met Dutch Doobadoo - mask art Multistencil - 470.715.129 en verf nog een extra motief aangebracht.
Door deze nog wat extra shaduw te geven komen de vierkantjes nog meer op de voorgrond te liggen. 
Watch the Rabbit gestempeld op stukje aquarel papier en deze ingekleurd met 'l Aquarelle van Sennelier en deze later op mijn pagina geplakt. 
Net zo als de tekst stempel heb ik ook later erop geplakt. 
Randen van de pagina aangezet met Distress crayon
En met de witte sharpie pen nog wat accentjes gezet.


Bedankt voor je bezoekje hier.
Ben jij ook helemaal verliefd op deze nieuwe Coosa craft stempels je kunt ze hier bestellen!! 

Lieve groetjes, Jolanda

1 opmerking: