woensdag 19 september 2018

Explore dream Discover


Misschien heb je vanmiddag al iets voorbij zien komen op mijn fb.
Ik heb weer een pagina in mijn art journal gemaakt. 
ff helemaal zennnn!!
Ik vindt het zo ontspannen om te werken met mijn verfjes, inktjes masks en stempels.
Vandaag was mijn nieuwe stempel STAMPWT302 van Studio Light uit de Winter Trails - Clearstamp  aan de beurt hihihi
Jaaa ik heb er nog een aantal klaar liggen waar ik nog mee aan de slag wil dames. 
Ondergrond van mijn pagina met acrylverf ingesmeerd. Daarop wat gestempeld met de stempel set van Studio light uit de "BLOOM"collectie ontworpen door Miranda.
Dutch Doobadoo - Mask Art - Multistencil - 470.715.129 aangebracht met Dutch Doobadoo witte gesso. 
 Deze heb ik met een graphite potlood wat extra schaduw gegeven. 
Wat stukjes Tim Holtz wassi tape erop geplakt en ook dit wat schaduw gegeven met mijn potloodje. 
Geeft toch een super leuk effect!!
Het reeën kop ingekleurd met 'l Aquarelle van Sennelier en deze op mijn pagina geplakt. 
Ook hier weer wat schaduw gemaakt. 
Tekst uit het Tim Holtz sticker boekje en nog wat witte spetters erop gespat.
Hiervoor gebruik ik een beetje gesso verdund met water!


Dit was het resultaat van een hele ontspannen middag!!
Bedankt voor je bezoekje hier. 

Lieve groetjes, Jolanda

2 opmerkingen: