zondag 2 september 2018

I'm sorry,



Welkom hier het is hier een gezellige muizen boel.
Hihihi toen ik deze stempel set vorige week van Katzelkraft tegen kwam moest hij gewoon met me na huis.
Ik heb er een art journal pagina mee gemaakt.
Lekker zitten kliederen met wat boek papier, verf en Dutch Doobadoo mask art.
Ook de ouderwetse vuilnisbak is een stempel van Katzelkraft. Deze ingekleurd met 'l Aquarelle van Sennelier en later op mijn achtergrond geplakt.
De bellen getekend met behulp van Dutch Doobadoo - mask art Bubbles - 470.715.017
Doordat ik ze op mijn pagina teken krijg je open bellen!!
Tekst sticker van Tim Holtz


Bedankt voor je bezoekje hier!
Ik hoop dat je wat inspiratie heb opgedaan bij het zien van deze art journal pagina.
Ik heb hem in ieder geval met heel veel plezier gemaakt!

Lieve groetjes, Jolanda

1 opmerking: