vrijdag 7 september 2018

Today is the perfect day moments!!


Vandaag een art journal in Vintage.
Ik houd er van om ook met zachte vintage kleuren te werken. 
Zo rustig in de aarde tinten!!
Tja ook op deze pagina weer atc coins verwerkt.
Gelli print gemaakt met verf en de carabelle studio print lappen.
Daarop heerlijk zitten stempelen met een Aall & Create stempel set. 
Hiervoor heb ik een bruine, groene en grijze Versafine inkt genomen. 
Ook de coins heb ik wat bestempeld en later op mijn art journal pagina geplakt. 


De plaatjes komen uit een vintage set van Tim Holtz en deze paste perfect bij deze pagina!
Randen wat aangezet met een grafit potlood en de randen van mijn pagina met Distress crayon.
De witte sharpie pen voor de dag om extra accentjes aan te brengen en Whala mijn pagina was weer klaar. 


Wil jij nu ook graag eens aan een art journal of mixed media beginnen? 
Maar weet je niet goed hoe of wat? 
Kom dan gezellig Zaterdag 1 december as na de workshop die ik mag verzorgen bij de Scrapheap te Sprang - Capelle.
Deze dag gaan we stap voor stap uitleggen hoe je nu gaat beginnen aan zo'n pagina. Ook vertellen we je waar nu al die verschillende materialen voor te gebruiken zijn en natuurlijk hoe gebruik je ze
Geen art journal geen nood want ook deze materialen kan je heel goed gebruiken voor je mixed media kaarten. 
Er zijn nog enkel plekjes vrij dus wacht niet te lang met aanmelden want vol=vol
Meer info en de kosten lees je hier meer over

Bedankt voor je bezoekje hier wens je al een heel fijn weekend!

Lieve groetjes,
Jolanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten